Instagram

I brist på annat lägger jag upp lite Instagram-bilder efter att jag äntligen tömt mobilen för första gången på månader.

1. Ägg- och zuccinilunch.
2. Invigning av nya tjusiga skor som jag inte vågat använda någon mer gång eftersom jag har en tendens att ha sönder skor.
3. Världen bästa mellanmål: granatäpple och vaniljyoghurt.
4. Firade Tobias med hemmagjord sushi.
5. Fick hem min fotobok. Bilderna dyker upp här snart.
6. Lärde mig göra fiskbensflätor. Nu ska jag bara lära mig att göra det i mitt eget hår också.
7 & 8. Såg Judas Priest live i Linköping.
9. Fika med Hanna på Arbetets museum. De har världens bästa tesmaker och goda kakor.

För övrigt finns det viss risk för att det den här bloggen konverteras från fotoblogg till allmän personlig babbelblogg. Jag har tydligen inte nog med saker att fylla en fotoblogg med och behöver defintivt inte en ny blogg att ha dåligt samvete över.

This entry was posted in okategoriserat. Bookmark the permalink.

2 Responses to Instagram

  1. JA! En personlig babbelblogg vill vi ha <3

Leave a comment